Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelumme on aina käytettävissäsi. Saat apua niin tilausmuutoksissa, maksutavoissa kuin tarvittaessa hiuksillesi sopivan shampoon valinnassakin. Mikäli et löydä etsimääsi vastausta tältä sivulta, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme. Ilmoita mielellään tilausnumerosi ottaessasi yhteyttä meihin.

OMA TILAUKSENI

Miten voi muuttaa/peruuttaa tilaukseni tilaustani?

Valitettavasti meidän ei ole mahdollista lisätä tai poistaa tuotteita jo tehtyihin tilauksiin. Huomioithan, että saamme todella paljon tilauksia, ja kun tilauksesi on pakattu, emme enää voi tehdä muutoksia. Jos huomaat huomaat lisätarpeita tilauksessasi tulee sinun tehdä uusi tilaus.

Miten voin palauttaa tilaamani tuotteet.

Tuotteilla on Suomen lain mukainen 14 vrk:n palautusoikeus. Palautusoikeuden ehtona on, että tuote ja pakkaus ovat alkuperäistä vastaavassa kunnossa ja käyttämättömiä.

Mikäli tuote on mielestäsi viallinen tai ei toimi oikein, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@hiustalo.fi. Lähetämme tarkemmat palautusehdot ja – ohjeet sähköpostilla. Asiakas vastaa palautuksesta aiheutuvista pakkaus- ja lähetyskuluista täysimääräisesti itse. Palautuksen käsittelyyn ja mahdollisen maksun palautukseen varaamme käsittelyaikaa 30 vuorokautta.

Aiheettomasta tuotepalautuksesta ja vian selvittämisestä perimme 30€:n tarkistusmaksun sekä toimituskulut.

Onko tilaukseni onnistunut?

Jokainen onnistunut ja hyväksytty tilaus luo automaattisesti tilausvahvistusviestin. Tavallisin syy siihen, että tilausvahvistusviesti jää saapumatta, on se, että tilauksen yhteydessä on annettu virheellinen sähköpostiosoite.

Jos tuote loppuu verkkokaupasta ennen kuin asiakas on maksanut tilauksen, poistuu tuote asiakkaan ostoskorista. Mikäli jo maksettu tuote onkin loppu, eikä tuotetta saada lisää, palautetaan ko. tuotteen hinta ostajalle. Tällaisissa tilanteissa olemme aina erikseen yhteydessä asiakkaaseen. 


MAKSAMINEN

Olen saanut tilaukseni, mutta en laskua?

Onnistuneen tilauksen päättää tilausvahvistus, joka lähetetään automaattisesti tilaajan antamaan sähköpostiosoitteeseen.

Tilaus maksetaan joko heti tilaushetkellä tai valittaessa maksuvaihtoehdoksi lasku, tulee se maksunvälittäjältä Bambora PayForm:lta.Tilauksesi mukana tulee vain lähetyslista.

Käytössäsi olevat maksuvaihtoehdot ovat verkkopankkimaksut (OP, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, S-Pankki, Aktia), Klarna lasku, Klarna tili tai korttimaksut (Visa, Mastercard) -

Käyttämällä Bambora PayForm -palvelua hyväksyt Paybyway Oy:n (556737-0431) ehdot, jotka löydät kassalta. Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Bamboran asiakaspalveluun puh. 09-425 99 771 (ark. klo 8:00-18:00) tai asiakaspalvelu@klarna.fi.

Voinko muuttaa maksutapaa, kun tilaus on jo tehty?

Kun tilauksesi on tehty, emme voi turvallisuussyistä enää vaihtaa maksutapaa.


TOIMITUS

Missä tilaukseni on?

Kun tilauksesi lähetetään varastoltamme, lähetetään automaattinen toimitusvahvistus sinulle sähköpostitse.

Kotimaassa lähetykset kuljettaa Posti Group Oyj, joka lähettää sinulle seurantakoodin sähköpostiisi.

Mikäli tilauksesi on lähetetty kirjeenä, toimittaa postinjakaja sen läheisimpään postiin, mikäli se ei mahdu postiluukusta/-laatikkoon. Mikäli pakettisi tai noutoilmoitus puuttuu, suosittelemme tiedustelemaan pakettia postitoimistostasi tilausnumerolla.

Kauanko pakettiani säilytetään?

Mikäli toimitus tapahtuu lähilokeroon, säilytetään sitä 7 vrk ja Postin palvelupisteissä ja automaateissa lähetystä säilytetään noin 14 vrk.

Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?

Mikäli et nouda tilaustasi, palautuu paketti meille noutamattomana tilauksena. Palautuneesta lähetyksestä perimme 15€/lähetys palautuksesta aiheutuneina kuluina.

Mitä teen, jos saan rikkoontuneen lähetyksen?

Mikäli tuote on mielestäsi viallinen tai ei toimi oikein, ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla asiakaspalvelu@hiustalo.fi. Lähetämme tarkemmat palautusehdot ja – ohjeet sähköpostilla.

Mikäli pakettisi on vaurioitunut kuljetuksessa, on tärkeää, että säilytät kaiken pakkausmateriaalin ja sisällön, jotta voimme tarvittaessa tarkistaa ne.

Mihin maihin toimitatte?

Tällä hetkellä ulkomaille tilaaminen ei ole mahdollista.


MUUT KYSYMYKSET

Tarvitsen apua hiustuotteiden valinnassa?

Mikäli et löydä etsimääsi, voit aina olla yhteydessä asiakaspalveluumme hiustalo@hiustalo.fi, niin autamme sinua löytämään oikeat tuotteet. 

Voinko ostaa verkkokaupan tarjoushinnoilla myös Hiustalon myymälöistä?

Varkkokaupan tuotevalikoima ja tarjoukset on varmuudella voimassa ainoastaan verkkokaupassamme. 

Miten peruutan uutiskirjeen tai tekstiviestit?

Mikäli haluat peruuttaa sähköpostiin tulevan uutiskirjeen, löydät sähköpostin lopusta linkin, jota voit painaa. Sama koskee myös tekstiviestiä. Toinen vaihtoehto on kirjautua käyttäjätilille ja poistaa ”Omilta sivuilta” rastitukset ruuduista uutiskirje ja/tai tekstiviesti.

Onko teillä avoimia työpaikkoja?

Sivustoltamme www.hiustalo.fi/rekrytointi voit täyttää hakulomakkeen

Olen ostanut tuotteita myymälästänne, miten reklamoin/palautan nämä?

Tuotteet, jotka on ostettu myymälästä, voidaan reklamoida/palauttaa vain Hiustalon toimipisteisiin.

Vaihdamme ainoastaan vialliset tuotteet.